Full text: De jonge dominee : roman / door J. Eigenhuis.

Ingen. Cart. Linn. Krb. 
N. B. II. P. v. LIMBURG BROUWER: Een Ezel en Eenig speelgoed. Inleiding Prof. Damslé .................... / 0.20 0.30 0.40 — 
N. B. LXXVIII*. ELINE MARE: Cleemke's Fortuintje, tragisch-humoristische schets 
van Vlaamsch Leven .................... „ 0.30 0.40 0.50 — 
MULTATULI: 
N. B. XXII. Max Havelaar (8e druk) ......—   —  0.400.80 
N. B. LXXX*. Duizend en één Specialiteiten, met nieuwe noten van den schrijver en inl. van Mevr. üouwes Dekker-Schepel ...................................0.30 0.40 0.50 — 
E. J. POTGIETER: 
N. B. XLII/XLIII*. Jan, Jannetje en hun jongste kind; — het Rijksmu-s e u m — Geïllustreerd ; Inleiding en aan-teekeningen van L. S. (2e druk) .......... „ 0.50 0.65 0.80 1.10 
N. B. XLIV. Liedekens van Bontekoe — Blaauw Besl — 't Is maar een Pennelikker — Marie — De Ezelinnen — 2e druk (6e-7e duizend) „ —   —  0.40 — 
N. R. IS. QUERIDO: De Jordaan (4e druk) „1.90 —   —  2.75 M. SCHARTEN-ANTINK : 
W. B. 22* Sprotje (3e druk) ................ „ 0.30 0.40 0.50 — 
N. B. LXXII*. Sprotje heeft een dienst 
(2e druk)..................................0.30 0.40 0.50 — 
N. B. LXXXII*. Sprotjes verder leven 
(2e druk)..................................0.30 0.40 0.50 — 
N. B. XXVI/XXVII. Catherine (2e druk) .. „0.40 0.550.70 — 
N. B. 194/195. Vier Vertellingen..........0.40 0.55 0.70 — 
C. en M. SCHARTEN-ANTINK: 
N. R. Een Huis vol Menschen (5e druk) „ 1.90 —   —  2.75 
N. R. De Vreemde Heerschers ........ „1.90 —   —  2-7S 
N. B. XI/XII*.STIJNSTREUVELS:Reinaert de Vos, naar de Middeleeuwsche handschriften herwrocht (2e druk).............. „0.50 0.65 0.80 1.10 
N. B. CXVIII/CXX. NICO VAN SUCHTELEN: 
Quia Absurdum (2e druk) ........ „ 0.60 0.75 0.90 2.75 
N. R. HERMAN  TEIRLINCK:  Het Ivoren 
Aapje, een roman van Bruss. leven (2e dr.) „1.90 —   —  2.75
	        
Waiting...

Note to user

Dear user,

In response to current developments in the web technology used by the Goobi viewer, the software no longer supports your browser.

Please use one of the following browsers to display this page correctly.

Thank you.